چگونه درآمد و فروش خود را چند برابر کنیم - خدمات مشاوره - ایران - نیاز شما -niyazeshoma.ir
با ثبت آگهی، بیشتر دیده شوید   

مطالب این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد و توسط پلیس فتا  بررسی میشود

ورود کاربران

شما میتوانید با نام کاربری خود وارد سایت شده واز طریق منوی کاربری(بالای صفحه) به آگهی های خود دسترسی داشته باشید

دسته بندی آگهی ها

آگهی ویژه

نمایش رندومی آگهی ها

جستجو



در اين سایت
در كل اينترنت

چگونه درآمد و فروش خود را چند برابر کنیم

Add to Favourites
Contact 09212181038
88424019
88761003
88761004
Added ۱۳۹۷-۱۰-۰۵ ۱۱:۲۸:۱۲
Created by Guest

Description

شرکت طه 9سال مجری اطلاع رسانی وتبلیغات به: سازمانها همایش اعزام دانشجو آموزش آژانسهاوتور ودیگرصنوف مدیران400هزار پزشکان250هزار عدد دندانپزشکان47هزار شماره قابل تفکیک تهران و شهرستان جهت معرفی خدمات، فروش،

چگونه درآمد و فروش خود را چند برابر کنیم؟
 
چند برابر کردن درآمد و فروش شاید در ابتدا کمی غیرممکن برسد اما بعد از مطالعه این مطلب متوجه خواهید شد که کار چندان سختی هم نخواهد بود!
بدون شک یکی از ابتدایی‌ترین قدم‌های بازاریابی بهره مندی از اطلاعات بازار، بانکهای اطلاعات بروز و هدفمند، امکان ارتباط و انتقال پیام به مخاطبین گروه هدف هر نوع کسب و کاری است.
در این ارتباط ابتدا بهتر است هدف از هر نوع اطلاع رسانی و نوع پیام و میزان و تعداد آن مشخص گردد. افراد خبره در بازاریابی، معتقدند که اگر تصمیم دارید همه قشری را هدف بگیرید، مشخصا پیام تبلیغاتی شما به هیچ فردی کامل انتقال نخواهد یافت. زیرا افراد با هم تفاوت‌های بسیاری دارند و به همین دلیل، هر کدام انتظار متفاوتی از شما خواهند داشت و نتیجه خوبی از این نوع انتقال پیام نخواهند گرفت.
هنگامی که شما می دانید که چه کسی را هدف قرار می دهید، تصمیمی که در مورد تخصیص رسانه ها می شود، بسیار ساده تر است. اگر بازار هدف شما زنان جوان برای خدمات زیبایی و یا افراد سن بالاتر برای فروش سمعک و یا کاشت دندان باشد، نیازی به خرید فضای تبلیغاتی در هر مجله نیست. شما می توانید با هزینه کمتر و با استفاده از سامانه بروز و مخصوص شرکت ماهان نه تنها به تمامی گروه هدف بر اساس نقشه کدپستی، شغل و منطقه دسترسی پیدا کرده بلکه میتوانید با داشتن گروههای مختلف شغلی هدفمند تر از قبل به هر میزان لازم اطلاع رسانی کنید.
شرکت ماهان گستر طاها این فرصت را به شما میدهد که به هر اندازه بتوانید به طور موثر با شناسایی یک بازار به رقابت بپردازید و با یک برنامه بازاریابی، اطلاع رسانی خود را به یک بخش کوچکتر و یکپارچه ولی هدفمند تر از کل بازار متمرکز کنید. با تمرکز منابع بر یک بخش مخصوص مشتری، یک کسب و کار کوچک ممکن است بتواند بهتر از رقبای بزرگتر خود در خدمت یک بازار هدف قرار گیرد. با استفاده از اطلاعات بروز و هدفمند mahansms.com بدون شک چند قدم جلوتر از رقیبان هستید.
چگونه با اطلاع رسانی مخاطب را جذب و به مشتری وفادار تبدیل کنیم؟
صداقت، شفافیت اعتماد، اعتبار،وفاداری، کیفیت، تنوع، قیمت رقابتی، تعامل با مشتری باعث تسریع در افزایش فروش میشود اما نیازمند به معرفی است.
دسترسی دائمی و آسان، سرعت بالا و مقرون به صرفه بودن از جمله عواملی است که باعث شده بازاریابی پیامکی سهم عمده و بسزایی در بازاریابی پیدا کند.
با استفاده از ویژگی های پنل و بانک اطلاعات مشاغل رایگان میتوانید میزان فروش محصولات و خدمات خود را چند برابر کنید.
 
دانلود رایگان لیست کل مشاغل موجود سایت، تعداد، هزینه فایل، مشخصات تعدادی و نوع فایل بطور مثال کسی که فقط شماره تلفن اتحادیه و یا شغل خاصی بخواهد برای بازاریابی تلفنی و call center و یا مجموعه ای فقط شماره موبایل گروه خاصی بخواهد مثلا نظام مهندسی هر شهر کشور، سازندگان درب و پنجره UPVC، مدیران، شهرکهای صنعتی،ساختمانی، دندانپزشکان تهران، دبیران،  و یا .. و ممکن است دایرکتوری کاملی از نام و مشخصات شغلی گروه خاصی مد نظر باشد که ما در حوزه اطلاعات اشخاص ورود نمیکنیم بجز مواردی که خود شخص در یک دایرکتوری عمومی مشخصات شغلی و فردی خود را برای معرفی اعلام نموده باشد. (مثلا دکتر عباس علیزاده دندانپزشک و شماره تماس و موبایل)
برخی از مهمترین خدمات و ویژگی های پنل ارسال پیامک:
1.مشاوران و کارشناسان مجرب و با تجربه به منظور تهیه متن و پیام مناسب از نظر ساختار و زمان ارسال، جهت معرفی کالا و یا خدمات
2.داشتن منابع مناسب گروه های هدف مخاطبین و مشتریان (بانک موبایل جهت اس ام اس) قابل خرید و دانلود است. همچنین شما میتوانید در سامانه پیامکی ماهان بدون نیاز به خرید بانک های شماره موبایل به گروه خاصی پیامک ارسال کنید و یکساعت بعد از ارسال گزارش دقیق ارسال رو بررسی کنید، مشاهده خواهید کرد که هزینه پیام های نرسیده به پنل شما برگشت خواهد خورد.
3. اندازه گیری و مقایسه هزینه های تبلیغاتی. بطور مثال یک آژانس تور مسافرتی در یک نوبت پانصد هزار تومان به گروه حجاج و یا گروه مذهبی که در کمپین تبلیغاتی است پیامی ارسال مینماید و یکبار به همین میزان به منطقه خاصی از شهر که مقایسه بازخورد آن نشان از نتیجه انتخاب گروه هدف میباشد.
4. ابزارهای مناسب جهت اطلاع رسانی پیامک و سامانه هایSMS  آن در وب سایت mgtaha.ir قابل بررسی است.
5. کمپین مخاطبین و تماس گیرندگان دراین پنل بصورت اتوماسیون CRM هستند که این باعث حفظ  ارتباط شما با مشتری می‌گردد.
6.  تحقیق بازار، شناسایی گروه هدف، انتخاب ابزارهای نوین انتقال پیام، استفاده از ابزارهای مختلف فضای مجازی و مشاوره از مجموعه های شناخته شده و مجری بهترین راهکار افزایش بهره وری سازما

Location

ایران
تهران خ مطهری پ 1

Advert details

Advert ID: 4811
Displayed: 1613
Expires: ۱۳۹۸-۱۰-۰۵ ۰۷:۵۸:۱۱